Liebster Blog Award

Nagyon szépen köszönöm a díjat Angel Black-nek, A felolvaszthatatlan jég írójának!♥ Hozzad minél hamarabb a folytatást, kérlek. :D


1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki (mondjuk ez szerintem alap)!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat (10 db), akiknek továbbadod a díjat!

K é r d é s e k :


1. Hány történetet írsz/írtál?

Rengeteget. De ennek a legtöbbje az én fájlaim között csücsül szépen, elrejtve. Volt már több történetes blogom is, de valamiért mind törlése kerültek egy-két fejezet megírása után. Egyszerűen úgy éreztem, hogy nem megy, amit csinálok, ezért félbehagytam őket. De végül a makacsságom mindig új dokumentumokat hozott létre a történeteimnek, hála az égnek. :)

2. Milyen kapcsolatba állsz az ázsia dolgokkal?

Hát, nem is tudom. Van két furcsa lány a suliban, valami Anna és Virág, akikről tudom, hogy nagy ázsiai fanok, és állandóan k-pop zenekarokról beszélnek, fangörcs kerülgeti őket egy-egy gif láttán meg röhögőrohamot kapnak, ha valami olyan szót hallanak, ami az idoljaikhoz köthető, mint például infire. Imádás van, gyerekek♥
Viccet félretéve, szeretem az ázsiai dolgokat, a család nagy álma például, hogy közösen kijussunk együtt Japánba. Apukámnak van nyelvvizsgája is a nyelvből, valamint harcművészetet oktat, ami elég jelentős hatással van ránk az életben. Volt egy időszakom, amikor állandóan animéket néztem és sorjában töltöttem le a japán cseresznyefa virágokról a képeket. Szóval ja, elég jó kapcsolatban állok az ázsiai dolokkal. :)

3. Érdekelnek esetleg más kultúrák, ha igen akkor melyik?

Engem minden kultúra érdekel, de komolyan. 

4. Van olyan idegen nyelv, amit szívesen megtanulnál?

Nagy álmom megtanulni az összes szláv nyelvet beszélni. :) De igazából minden nyelv érdekel engem, mert imádok nyelveket tanulni!

5. Animékkel milyen a viszonyod?

Régen nagyon szerettem őket, de mostmár sajnos eltávolodtam tőlük. Egyébként meg nincsen bajom velük, nagyon kreatívak tudnak lenni.

6. Szoknya vagy nadrág? Milyen a kapcsolatod az először említett, szerintem sátáni ruhadarabbal?

Sátáni ruhadarab, na jó... :D :D A nadrágot választom, mert az mindig kényelmes, a szoknyákkal meg mindig hadilábon állok (volt már olyan, hogy egy pasinak háromszor is villantottam a vonaton egymás után, esküszöm, hogy nem direkt).

7. Érezted már úgy, hogy minden jobb lenne, ha nem lennél ezen a világon? (remélem nem, mert én nem bírnám ki)

De drága vagy!♥ Egyébként igen, már éreztem.

8. Kávé vagy kakaó?

Kávé, kávé, kávé!
Minden mennyiségben, feketén, tejjel, cukorral, nekem mindegy, csak legyen otthon kávééé!

9. Hogy állsz a fantasyhoz?

Imádom.
Olvasni, alkotni vele, mindet nagyon-nagyon szeretem. Hihetetlenül kreatív a fantasy műfaj. ♥

10. Ha választhatnál, milyen világban élnél, ha ebből már eleged van?

Hmm, mondjuk egy olyanba nem lenne rossz, ha a kedvenc könyvszereplőim előbukkannának, mint Daniellának. :) De azt sose felejtsük el, hogy amit jónak hiszünk, az lehet átok is!


K é r d é s e i m :


1. Miért pont abban a műfajban alkotsz, amiben?
2. Gondolkoztál már azon, hogy benevezel egy írói versenyre?
3. Mit szeretsz jobban olvasni: fan fiction-t vagy egyedi történetet?
4. Hogyan viszonyulsz a fan fiction-höz?
5. Ismered a Wattpad nevezetű oldalt? Ha igen, szoktál ott történeteket olvasni (melyik a kedvenced?)?
6. Hogyan viszonyulsz az íráshoz, ez számodra hobbi vagy munka?
7. Hogyan találtál rá a bloggerre?
8. Voltál már blogger találkozón?
9. Mennyire tudod összeegyeztetni az írást a tanulással?
10. Ugye tudod, hogy nagyon tehetséges vagy? :)


A k i k n e k  k ü l d ö m :


Tudom, tudom, nem tíz, nagyon gonosz és megátalkodott vagyok, de akinek van kedve, az nyugodtan viheti a díjat, mert szerintem mindenki egyaránt megérdemli: a profi és a kezdő blogger is.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

http://kepfeltoltes.hu/view/160910/unnamed_www.kepfeltoltes.hu_.png